Hoppa till huvudinnehåll

Kundtjänst

Du kan kontakta Nationalbibliotekets kundtjänst e-post, telefon, chatt eller på plats i biblioteket. Kundtjänsten i Rotundan är den huvudsakliga rådgivningen i biblioteket.

Service beskrivning

Du kan kontakta vår kundtjänst:

Rådgivning ges vid följande fyra informationsservicediskar:

  • Kundtjänsten i Rotundan (Rotunda, bibliotekets huvudbyggnad, 1:a vån.)
  • Kundtjänsten i Norra salen (bibliotekets huvudbyggnad, 1:a vån.)
  • Kundtjänsten i Slaviska biblioteket (Fabiania, bibliotekets flygel mot Fabiansgatan, 1:a vån.)
  • Kundtjänsten i Specialläsesalen (Fabiania, bibliotekets flygel mot Fabiansgatan, 1:a vån.)

I kundtjänsten ges all slags rådgivning om hur man använder biblioteket. Vid informationsservicediskarna kan du också göra beställningar.

I kundtjänsten i Rotundan kan du avhämta och returnera fjärrlån som du har beställt. Utöver att betala över webben kan du betala avgifter på kundtjänsten i Rotundan.

Gå med i tjänsten

Gratis

Del av ett servicepaket