Tutkijan aamukahvit

Unioninkatu 36
Agricola-sali
Helsinki

Tervetuloa Tutkijan aamukahveille huhtikuussa.

Puolen tunnin mittaisilla aamukahveilla voit tutustua lähemmin Kansalliskirjaston tutkijapaikoilla työskentelevien tutkijoiden aiheisiin, kuunnella heidän esitelmänsä ja keskustella vapaamuotoisesti heidän tutkimusaiheistaan. Tällä kertaa aamukahveilla tapaat tutkijoita niin arkeologian, oikeushistorian, arkkitehtuurin kuin kultturihistoriankin aloilta.

4.4. Arkkitehti Minna Kulojärvi, ”Arkkitehtuuri ja italialainen fasismi - Tuomitun aikakauden arkkitehtuurin arvottamisen ja suojelun problematiikka."
11.4. FT Henrik Knif, ”Biografinen ja kulttuurihistoriallinen tutkimus Göran Schildtistä.”
18.4. OTT Marianne Vasara-Aaltonen, "Maallikkotuomarit ja -asioitsijat 1800-luvun raastuvanoikeuksissa.”
25.4. FM Liisa Kunnas-Pusa, ”Kaukaisimman menneisyyden käsitteitä ja kuvia 1700–1800 -luvuilla.”

Tilaisuudet ovat avoimia ja maksuttomia. Tilaisuudet pidetään Kansalliskirjaston Agricola-salissa keskiviikkoisin klo 9:30.

Jussi-Pekka Hakkarainen
tietoasiantuntija