Uusi verkkokirjasto Siili-Finna käyttöön 29.2.2020 alkaen

Datum publicerat

Finnaan liittyy lisää yleisiä kirjastoja, kun Siilinjärven kirjasto avaa uuden verkkokirjaston Siili-Finnan 29.2.2020.

Uudesta verkkokirjastosta löytyy pääkirjaston, Vuorelan kirjaston ja Kirjastoauto Pikku-Marjan yhteystiedot, aukioloajat, kokoelmat ja palvelut.

Siili-Finnassa voit tehdä mm. hakuja, selata aineistoa, uusia lainoja ja tehdä varauksia. Kirjautuminen uudelle sivustolle tapahtuu entiseen tapaan kirjastokortilla ja nelinumeroisella PIN-koodilla. Verkkokirjasto palvelee myös perheitä entistä paremmin, sillä palvelussa on mahdollista liittää omaan asiakastiliin perheenjäsenten kirjastokortit. Verkkokirjastossa voi edelleen myös mm. tallentaa hakuja, asettaa uutuusvahdin sekä tehdä omia suosikkilistoja.

Siili-Finna on osa Finna-hakupalveluiden kokonaisuutta. Finna on valtakunnallinen, kirjastoille ilmainen, avoimeen lähdekoodiin perustuva verkkokirjasto, jonka kehittämisestä ja ylläpidosta vastaa Kansalliskirjasto. Tällä hetkellä mukana on 400 arkistoa, museota ja kirjastoa, joiden aineistot ovat saatavilla yhdellä kertaa valtakunnallisesta Finna.fi-hakupalvelusta.

Antoisaa tutkimusmatkaa Siili-Finnassa!