Kansalliskirjasto mukana Kirjastopäivillä ja Arkistopäivillä 5.-7.6.2019

Kansalliskirjasto on paikalla tällä viikolla järjestettävissä kirjasto- ja arkistoalan ammattilaistapahtumissa Helsingissä ja Mikkelissä.

Helsingin Kulttuuritalolla 5.-7.6. järjestettävillä Kirjastopäivillä kuullaan torstaina 6.6. tietoiskut Melindasta, Koha-järjestelmän käyttöönottoprojektista, FinELibistä, Finnasta ja Digi.kansalliskirjasto.fi-palvelusta. Tietoiskujen tarkemmat aikataulut löytyvät tapahtuman sivulta: https://kirjastopaivat2019.fi/tietoiskut.html

Tietoiskujen lisäksi kansalliskirjastolaisia on tavattavissa näyttelyalueella valtakunnallisten toimijoiden yhteisellä osastolla. Osaston ohjelma löytyy Kirjastot.fi-sivun ammattikalenterista.

Mikkelissä 5.-7.6 järjestettävillä Arkistopäivillä Kansalliskirjaston palveluista mukana ovat Finna ja Digi. Kansalliskirjaston ständi sijaitsee 1. kerroksessa kongressi- ja konserttitalo Mikaelissa. Tule kuulemaan Finna-palveluista ja kehityksestä sekä tutustumaan Kansalliskirjaston digitaaliset aineistot kokoavaan Digi-palveluun! Lisätietoja Arkistopäivistä tapahtuman verkkosivulta.