Musiikin kuvailupäivä 15.5.2019

Duke Ellingtonin levyjä Lars-Gunnar Nordströmin kokoelmassa.

Marko Oja 2019
ons 15.5.2019

Ilmoittautuminen 8.5. mennessä.

Musiikkiaineiston kuvailijat ja kuvailuasioista kiinnostuneet

Helsinki, Helsingin yliopiston kielikeskuksen juhlasali, Fabianinkatu 26, 3. krs.

Kansalliskirjasto ja Musiikin metatiedon asiantuntijaryhmä järjestävät Musiikin kuvailupäivän keskiviikkona 15.5.2019. Päivä järjestetään Helsingin yliopiston kielikeskuksen juhlasalissa (Fabianinkatu 26, Helsinki) klo 10-15.45. Ennen ohjelman alkua aamukahvitarjoilu klo 9.30 alkaen. Tilaisuuteen voi osallistua myös etäyhteydellä.

Päivän aikana käsitellään RDA-kuvailuohjeita, käytännön kuvailukysymyksiä ja sisällönkuvailua sekä visioidaan tulevaisuuden musiikkikuvailua. Päivä ei ole varsinainen RDA-koulutuspäivä. Tilaisuus on tarkoitettu kaikille musiikkiaineiston kuvailijoille ja kuvailuasioista kiinnostuneille.

Päivän tarkempi ohjelma sekä osallistumisohjeita löytyy Melindan asiakaswikistä.

Viimeinen ilmoittautumispäivä 8.5.2019: https://www.lyyti.in/Musiikin_kuvailupaiva.

Tervetuloa!

Ytterligare information