Varastokirjaston kaukolainoja voi nyt tilata hakupalvelussamme

Kansalliskirjaston hakupalvelussa pääset nyt helposti tilaamaan maksuttomia kaukolainoja Kuopiossa sijaitsevasta valtakunnallisesta Varastokirjastosta.

Varastokirjaston lainoja ja kopioita voit tilata kirjautumalla Kansalliskirjaston hakupalveluun kansalliskirjasto.finna.fi. Löydät Varastokirjaston aineiston omalta välilehdeltään: Varastokirjasto (Kuopio). Tilaaminen tapahtuu käyttämällä Tilaa aineisto -painiketta.

Varastokirjastosta tilatut kaukolainat eivät näy hakupalvelussa omissa tiedoissa Kansalliskirjaston lainojen joukossa. Uusimme automaattisesti kaikki kaukolainat ja ilmoitamme, kun lainaa ei voi enää uusia.

Jos haluamaasi aineistoa ei löydy Kansalliskirjastosta eikä Varastokirjastosta, kaukolainat tilataan kuten ennenkin joko sähköisellä tilauslomakkeella tai sähköpostitse. Lisätietoja löydät täältä.