Kysely Finna-hakupalveluista keräsi yli 47 000 vastausta - onnekas iPadin voittaja arvottu

Kansalliskirjasto keräsi Finna-palveluista palautetta lyhyellä kyselyllä tammi-helmikuussa 2019. Vastauksia saimme ennätysmäärän, yli 47 000 kappaletta.

Kyselyyn vastanneilla oli mahdollisuus osallistua Apple iPad Wi-Fi + Cellular (2018) 9.7" 128GB -tabletin arvontaan. Tabletin voitti Iiris Reinikainen, joka käyttää Humanistisen ammattikorkeakoulun Finna-verkkokirjastoa. Onneksi olkoon!

Kysely koski kaikkia Finnan hakupalveluja. Ne sisältävät tällä hetkellä seuraavan tyyppisiä sivustoja:

• Finna.fi-hakupalvelu (kaikkien mukana olevien organisaatioiden julkiset eli kaikille avoimet aineistot)
  • Kaikkien suomalaisten korkeakoulukirjastojen verkkokirjastot
  • Satojen yleisten kirjastojen Finna-alustalle rakennetut verkkokirjastot
  • Museoiden ja arkistojen omia Finna-alustalle luotuja näkymiä

Finna-palveluita ylläpitää ja kehittää Kansalliskirjasto yhdessä osallistuvien arkistojen, kirjastojen ja museoiden kanssa.