Koekäytössä 15.8.-30.9.2016: Mobilizing East Asia Online (koekäyttö jatkoajalla)

Mobilizing East Asia Online sisältää itä- ja etelä-aasialaisia sanomalehtiä, aikakauslehtiä ja pamfletteja vuosilta 1900-1950.

Valikoima sisältää englanninkielisiä sanoma- ja aikakauslehtiä ja pamfletteja digitoituina 1900-luvun alusta aina 1950-luvulle saakka. Aineiston aihealue on Itä- ja Etelä-Aasian sotahistoria. Lehtien sisältö on täysin haettavissa. Tietokanta on toistaiseksi keskeneräinen ja yksittäisiä lehtiä saattaa puuttua.

Mobilizing East Asia Online on käytettävissä Helsingin yliopiston verkossa Finna-portaalin kautta Brill’in hakusivulta.

Etäkäyttö on mahdollista HY:n käyttäjätunnuksin. Muut kuin Helsingin yliopistolaiset voivat käyttää aineistoja Kansalliskirjaston asiakastyöasemilta kirjastosta saatavilla verkkotunnuksilla. E-aineistojen käyttöehdot.

Palaute ja kommentit: kk-tietopalvelu[at]helsinki.fi