Finna.fi-palvelu mukana opetusalan Educa-messuilla

Arkistojen, kirjastojen ja museoiden yhteinen verkkopalvelu Finna.fi on mukana Suomen suurimmassa opetus- ja kasvatusalan tapahtumassa Educa-messuilla 27.-28. tammikuuta Messukeskuksessa Helsingissä. Tule tapaamaan meitä ja kuulemaan, miten voit hyödyntää Finna.fi:n ainutlaatuisia aineistoja opetuskäytössä.
Kuva
Helsingin kaupunginmuseo/Finna.fi. Valokuvaajat: Simo Rista, Arvi Jokinen, Eeva Rista, Sakari Pälsi, Erkki Salmela,Tenhovaara, Väinö Kannisto, Sakari Kiuru, Harri Ahola, Nina Hackman, Olli Nieminen, Kalle Havas, Volker von Bonin, Maria Ylikoski

Finna.fi tarjoaa opettajille veloituksetta ja vapaasti monipuolisia digitaalisia aineistoja: valokuvia, esineitä, arkistoaineistoja, taideteoksia, lehtiartikkeleita ja kirjoja. Osastoltamme saat tietoa myös muista kirjastojen valtakunnallisista verkkopalveluista.

Löydät meiltä osastolta Kirjastojen verkkopalvelut, 6e79.

Uutuutena Finna Street -haku

Esittelemme messuilla ensi kertaa Finna Street -haun, joka näyttää käyttäjän sijainnin perusteella Finna.fi:stä löytyviä historiallisia kuvia. Tutustu hakuun

Kuule vuoden historian opettajan vinkit

Tietoiskussamme lauantaina klo 11.30 vuoden historian ja yhteiskuntaopin opettajaksi valittu Pirjo West kertoo, miten hän on hyödyntänyt Finnan digitaalisia lähteitä opetuksessaan. West kertoo myös parhaat vinkkinsä elävöittävään opetukseen. Haastattelijana tietokirjailija Päivi Jokitalo, paikkana Open Lounge -lava.

Tule mukaan ja rekisteröidy Educaan ilmaiseksi etukäteen

Seuraa tapahtumaamme Facebookissa

#educa2017