Finna mukana Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa 2019 -konferenssissa

Hakupalvelu Finna.fi osallistuu 20.-22.3.2019 Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssiin Hämeenlinnassa. ITK-konferenssi on Suomen suurin digitaalisen koulutuksen ja oppimisen tapahtuma. ITK on suunnattu kaikille koulutuksesta, oppimisesta, opetusteknologiasta ja sen käytöstä kiinnostuneille. Finna järjestää konferenssissa koko päivän workshopin opettajille sekä tietoiskun.

Ilmainen workshop: Taitopainotteinen ja digitaalinen kulttuuriperinnön opettaminen

Kansalliskirjaston Finna-palvelun ja Turun yliopiston opettajankoulutuslaitoksen workshopissa 20.3.2019 perehdytään kulttuuriperintöaineiden taitoihin. Kerromme, miten voit opettaa esimerkiksi tieto- ja viestintätekniikkaa ja monilukutaitoa hyödyntämällä suomalaisia kulttuuriperintöaineistoja.

Ilmoittaudu mukaan workshopiin 6.3.2019 mennessä. Tutustu ohjelmaan konferenssin sivuilla, josta löydät myös rekisteröitymislinkin.
Huom.! Jos osallistut vain ilmaiseen workshopiin 20.3.2019, ei sinun tarvitse ilmoittautua varsinaiseen ITK-konferenssiin 21.-22.3.2019.

Tietoisku: Mikä Finna.fi on koulujen näkökulmasta? – Käytännön kokemuksia Kilterin koululta Finnan käytöstä

Järjestämme ITK:ssa perjantaina 22.3. tietoiskun, jossa kuulet opettajien kokemuksia  digitaalisten kulttuuriperintöaineistojen käytöstä historian ja äidinkielen opetuksessa. Lue lisää tietoiskusta ITK:n sivuilta.

Lämpimästi tervetuloa mukaan workshopiin ja tietoiskuun!

Lisätietoja:
johtava käytettävyyssuunnittelija Riitta Peltonen, Kansalliskirjasto, riitta.peltonen(at)helsinki.fi