E-kirjoja italialaisilta ja espanjalaisilta tiedekustantajilta koekäytössä 2.11.– 1.12.

Kuva
Engin Akyurt / Pixabay

Humanististen ja yhteiskuntatieteellisten alojen e-kirjakokoelmat EIO – Editoria Italiana Online: Monographs Complete ja EEO – Edición Española Online on avattu koekäyttöön Helsingin yliopiston verkossa ja kirjaston paikalliskäyttäjille 2.11.– 1.12.2020.

Kokoelmat sisältävät 18 000 kirjaa yhteensä yli 90 italialaiselta ja 30 espanjalaiselta arvostetulta tiedekustantajalta. Kirjat ovat pääasiassa italian- ja espanjankielisiä.

Koekäytön aikana kirjoja ei voi ladata omalle laitteelle vaan niitä voi ainoastaan lukea selaimessa.

Linkki aineistoon Kansalliskirjaston hakupalvelussa:

Aineistoon on pääsy Helsingin yliopiston verkossa. Muut kuin Helsingin yliopiston tutkijat ja opiskelijat pääsevät aineistoon Kansalliskirjaston ja Helsingin yliopiston kirjaston tiloissa sijaitsevilta kirjastokioskeilta ilman tunnusta tai vaihtoehtoisesti omalta laitteeltaan näissä kirjastoissa paikan päällä HelsinkiUni Guest –vierailijaverkossa (salasana: uniguest).

E-aineistojen käyttöehdot

Palaute: [email protected]