Asiakaspalvelun sähköpostiosoite on vaihtunut

Kansalliskirjasto on ottanut käyttöön uuden selkeämmän asiakaspalvelun palveluosoitteen [email protected]

Uusi osoite korvasi vanhan palveluosoitteen [email protected]. Vanhakin osoite toimii yhä, ja viestit tulevat vielä perille jos esimerkiksi vastaat kirjaston vanhempiin viesteihin.

Uudistuksen yhteydessä on luovuttu myös joistakin erillisistä asiakaspalvelun osoitteista, esimerkiksi kaukopalvelua ja jäljennepalveluita koskevat viestit lähetetään nyt yleiseen [email protected] -osoitteeseen. Osalla palveluista säilyy edelleen omat sähköpostiosoitteet, ja ajantasaiset yhteystiedot löydät palveluiden omilta sivuilta. Organisaatioasiakkaille suunnattujen palveluiden osoitteet pysyvät ennallaan.

Jos et ole varma mihin osoitteeseen lähettäisit viestiä, yleinen palveluosoite [email protected] on aina paras vaihtoehto. Tällä sähköpostiosoitteella tavoitat nopeimmin ja varmimmin laajan vastaajajoukon kirjaston palveluiden ja kokoelmien asiantuntijoita.