TUTKIJAN AAMUKAHVIT KESKIVIIKKONA 2.10. KLO 9.30

Ke 2.10.2019

Aamukahvitilaisuudet ovat kaikille avoimia ja maksuttomia.

Kansalliskirjaston Agricola-sali
Unioninkatu 36, Helsinki

Smaranda Aldea: 'Imagination and Critical Inquiry – Challenging Normalized Commitments'

Syksyn ensimmäisillä aamukahveilla esitelmöi Fulbright-stipendillä Suomessa vieraileva filosofian apulaisprofessori Smaranda Aldea (Kent State University). Aldea viipyy Suomessa koko lukuvuoden ja tekee yhteistyötä fenomenologiaan erikoistuneen professori Sara Heinämaan kanssa.

Tutkijan aamukahvit on noin puolen tunnin mittainen tilaisuus. Se sisältää kirjaston tutkijapaikalla työskentelevän tai kirjaston aineistoja käyttävän tutkijan lyhyen esitelmän sekä vapaata keskustelua esityksestä, tutkimuksen tekemisestä ja kirjastojen roolista tutkimuksessa. Aamukahvien tavoitteena on tutustua Kansalliskirjastossa työskentelevien tutkijoiden tutkimusaiheisiin sekä vahvistaa kirjaston henkilökunnan ja tutkijoiden välistä keskusteluyhteyttä.

Kahvila Rotunda avaa ovensa aamukahviaamuina heti yhdeksän jälkeen ja palvelee tilaisuuden ajan.