Tutkijan aamukahvit keskiviikkona 13.2. klo 9.30

Ke 13.2.2019

Kansalliskirjaston Agricola-sali
Unioninkatu 36, Helsinki

Tervetuloa tutkijan aamukahveille keskiviikkona 13.2. klo 9.30!

Kirjaston Agricola-sali täyttyy jälleen tutkijoista, kirjaston henkilökunnasta ja muista kiinnostuneista. Vuoden 2019 ensimmäisillä tutkijan aamukahveilla filosofian tohtori Lauri Kallio puhuu myöhäisen saksalaisen idealismin historiasta. Kallio tunnetaan erityisesti J. V. Snellmannin ajattelun hegeliläisten vaikutteiden tuntijana. Lue Kallion tutkimuksesta lisää Scripta selecta blogistamme: https://blogs.helsinki.fi/scriptaselecta/

Tutkijan aamukahvit on noin puolen tunnin mittainen tilaisuus. Se sisältää kirjaston tutkijapaikalla työskentelevän tutkijan lyhyen esitelmän sekä vapaata keskustelua esitelmästä, tutkimuksen tekemisestä ja kirjastojen roolista tutkimuksessa. Aamukahvien tavoitteena on tutustua Kansalliskirjastossa työskentelevien tutkijoiden tutkimusaiheisiin sekä vahvistaa kirjaston henkilökunnan ja tutkijoiden välistä keskusteluyhteyttä.

Kirjaston kahvila Rotunda avaa ovensa aamukahviaamuina heti yhdeksän jälkeen ja palvelee tilaisuuden ajan.

Kevään seuraavat aamukahvitilaisuudet järjestetään ke 20.3., 10.4., 8.5. ja 12.6.

Tilaisuudet ovat avoimia ja maksuttomia.

Jaakko Tahkokallio