K1S6 Kulttuuriohjelma: Koomikko Iikka Kivi

Kuvassa koomikko Iikka Kivi poseeraa pipossa ja batman-T-paidassa

Stand up -koomikko Iikka Kivi ilmiintyy bittiavaruuteen kello 16.30.  (Kuva: Vesa Tyni, 2016)

Koomikko Kiven tervehdys Kirjastoverkkopäivien osallistujille:

"Moi! Meitti on Iikka. Kiven Iikka. Teen työkseni stand up-komiikkaa.

Lokakuussa seikkailen siellä Kirjastoverkkopäivillä! Luvassa on kursailematonta puhetta, rehellistä läsnäoloa ja paljon naurua.

Oon tehny stand up-komiikkaa ammatikseni usiamman vuojen – koomikkona ja tuottajana. Lavoja on kompattu hikisistä baarinnurkista Finlandia-taloon. Uran tähän asti isoimman etapin saavutin vuonna 2014, kun voitin YLE:n Naurun tasapaino -televisiokilpailun.

Lavalla seisomisen lisäksi olen istunut hyvän tovin käsikirjoittajan (Noin viikon uutiset, YleLeaks, Kärppänä paikalla) ja mediatoimittajan (YLE Puheen radio-ohjelma, Naurun tasapainon 2015 nettitoimitus) muhkeilla palleilla."