Konsertti: Amanda Kauranne – Ihmisääni ja luonto 29.3.

Amanda Kauranne

Kansanmuusikko Amanda Kauranne.

Kuva
Marko Oja
Ti 29.3.2022

Vapaa pääsy. Konsettiin mahtuu sata kuulijaa.

Kansalliskirjaston Kupolisali
Unioninkatu 36
Helsinki

Kansalliskirjaston vuoden 2022 kulttuurikumppani on kansanmuusikko Amanda Kauranne. Kansanmusiikin sekatyöläiseksi itseään kuvaileva, metsästä ja menneistä ajoista inspiroituva äänenkäytön mestari astuu yleisön eteen Kansalliskirjastossa 29 maaliskuuta.

Kupolisalissa kuultava Ihmisääni ja luonto -nimeä kantavan musiikkiesitys perustuu parhaillaan Kansalliskirjaston galleriassa avoinna olevan Ihminen ja luonto näyttelyyn.

Amanda Kauranteen musiikissa sulautuu yhteen perinteet ja kujeileva kokeileminen.  Hänen repertuaariinsa kuuluvat mm. ihmisääni, lyömäsoittimet ja sormipiano. Hän on valmistunut musiikin maisteriksi Sibelius-Akatemiasta.

Ota tilastoevästeet käyttöön upotetun YouTube-videon näyttämiseksi
Following frame contains a video

Ihmisääni ja luonto -konsertti järjestetään Kupolisalissa 29.3. Ovet aukeavat klo 18.15 ja konsertti alkaa klo 18.30. Konserttiin mahtuu 100 kuulijaa. Vapaa pääsy, ei ennakoilmoittautumista.

Lisätietoja: Amanda Kauranteen kotisivut